1921 m. įkurta „Amerikos lietuvių prekybos akcinė bendrovė“ („Amlitas“) laikytina vienu pagrindinių tarpukario Lietuvos automobilizacijos ir transporto plėtros „žaidėjų“. Automobilių ir traktorių bei jų dalių prekyba ir remontu užsiimanti bendrovė savo veiklą vėliau praplėtė – ėmė surinkinėti Lietuvos provincijos keliams pritaikytus dviračius „Amlit“, lengvuosius automobilius „Ford“, taip pat ir Kauno miestui skirtus autobusus[1].
Bendrovė neapsiribojo jau gan plačia savo veikla ir 1929 m. savo sklype Maironio ir Kęstučio gatvių kampe pradėjo statyti pirmąjį Lietuvoje dviaukštį automobilių garažą, kuris, be kita ko, net ir vieno aukšto plotu tuo metu buvo didžiausias tokio pobūdžio statinys visoje šalyje.
Pagal Arno Funko projektą statytas pastatas to meto kontekste išsiskyrė itin modernia architektūrine raiška – statinys buvo įdomi išimtis Kauno Naujamiesčio statybose, anuomet skendinčiose „tautinio stiliaus“ ieškojimuose ir istoristinės architektūros interpretacijose. Nors pagal funkciją statinio ir negalėtume laikyti pilnaverčiu pramoninės architektūros pavyzdžiu (pastarasis apibrėžimas labiau taikytinas visam „Amlito“ kompleksui), tačiau būtent tokios pastato architektūrinės raiškos faktas atspindėjo platesnį funkcionalistinių tendencijų paplitimą Europoje, visų pirma gamybinių ir ūkinių jos objektų architektūroje.
Įdomus faktas, kad tais pačiais, 1929-ais, metais buvo pastatytas tik vienas garažo aukštas. Kadangi bendrovė finansinėmis problemomis nesiskundė, toks sprendimas atrodo itin keistas. Juo labiau kad poreikis turėti didesnį garažą buvo – Kauno apskrities archyve yra išlikęs dokumentas, kuriame bendrovė raginama „apsitverti stogą akla tvorele, nes ant jo laikomi seni ir apdaužyti automobiliai sudaro blogą vaizdą“[2]. Antras aukštas buvo užstatytas 1932 m.
Pagal pirminį projektą liko du neįgyvendinti sprendimai – korpusas senojo namo vietoje iš Maironio gatvės pusės, taip pat pastato fasadas nebuvo padengtas tinku. Pastatas greičiausiai taip ir liko nenutinkuotas dėl sprendimo jau po kelių metų keisti pirmo aukšto funkciją – 1939 m. pagal Vytauto Landsbergio-Žemkalnio rekonstrukcijos projektą jame buvo pradėta įrengti „Mercedes-Benz“ automobilių parduotuvė.[3]
Paulius Tautvydas Laurinaitis