Metalinis trijų tarpsnių, 112 metrų ilgio ir 27 m. aukščio[1] Kulupėnų tiltas – vienas įspūdingiausių inžinierinių įrenginių išlikusių iš tarpukario Lietuvos. Tiltas suprojektuotas tiesiant Kretingos-Telšių geležinkelio liniją. Varžytinės visai geležinkelio linijai projektuoti ir tiesti buvo paskelbtos 1930 metais. Jas laimėjo Danų firma Højgaard & Schultz su centriniu ofisu Kopenhagoje. Įdomu, kad kompanija teturėjo sąlyginai menką 12-kos metų patirtį (Højgaard & Schultz kompaniją Knud Højgaard ir Sven Schultz įkūrė 1918[2]). Tiltas buvo projektuojamas laikantis Vokietijos valstybinių geležinkelių 1926 m. taisyklių[3]. Nors darbus atliko danų specialistai, tilto statybos eigą iš Lietuvos pusės prižiūrėjo Susisiekimo ministerijos techninės priežiūros atstovas, statybos technikas tuo metu dar studijavęs VDU Technikos fakultete – Juozas Dačinskas. Tiltas atidarytas 1932 m. spalio 29 d.
Vaidas Petrulis